مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-23اقتصادي

این نان با عشق درمی آید| کارآفرینی شیرینِ جوان سرخه ای با حمایت بسیج


کارآفرین جوان سرخه ای با گلایه هایی از عدم حمایت دولت از کارآفرینان می گوید: حمایت بسیج سبب شد تا در مسیر «کارآفرینی» قدم بردارم و امروز با پرورش زنبور عسل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، امروز با شرایط فعلی اقتصاد کشورمان که هر لحظه با افزایش قیمت کالاها و اجناس مواجه هستیم، اینکه چاره بیکاری جوانان چیست، پرسشی مهم و البته قابل تأمل محسوب می شود.

عده ای از جوانان عقیده دارند که با این شرایط، جوانان خودشان کمر همت ببندد و دست به کار شوند و امید دارند با این کار لقمه نانی حلال بر سر سفره خود و کسانی که در این راه پرفرازونشیب با آن ها همگام می شوند، بگذارند.

وقتی صحبت از کار می شود، برای بخش عمده ما میز و صندلی اداری در ذهن ها تداعی شده و دیگر کمتر کسی به فکر ایجاد اشتغال و کارآفرینی می افتد؛ اما در این میان، هنوز مردان و زنانی به چشم می خورند که امید خود را از دست نداده و با هدف کارآفرینی، هر چند با سرمایه های اندک، قدم در مسیر تولید گذاشته اند.

با وام 15 میلیون تومانی آغاز کردم ابوالفضل غزانی ، جوانی 39 ساله بوده و با اینکه مدرک تحصیلی کارشناسی IT و کارشناسی ارشد APA دارد، با وام 15 میلیون تومانی وارد عرصه پرورش زنبور عسل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نان با عشق درمی آید| کارآفرینی شیرینِ جوان سرخه ای با حمایت بسیج

این نان با عشق درمی آید| کارآفرینی شیرینِ جوان سرخه ای با حمایت بسیج